środa, 6 marca 2013

Wiosna 2013, pierwszy widok

Miałem po oblocie ale zrobiłem nagranie wcześnie.
Powód to obawa czy miód jest nie spleśniały. Spleśniały szkodzi trzeba wyjąć.

Zajrzałem, zobaczyłem, nagrałem 2 Marca 2013


Widok był pozytywny, miód od zatworu nie spleśniał, jak będzie od strony wlotka zobaczę dopiero jak się oblecą, co może nastąpić dzisiaj.
Co jeszcze widać to osyp, chyba jednak nie ma trzech szklanek al tak  dwie i kawałek.

Dodatkowo obejrzałem moje klasyczne czyli Warszawskie Zwykłe, jeden się osypał. Wlotek zamknąłem, aby inne pszczoły nie wchodziły i nie brały miodu.

Drugi WZ pszczoły są OK. Na ramce przy zatworze jest  jednak miód spleśniały. A dzisiaj to jest 6 Marca 2013 wyjmę tę ramkę bo się już ładnie obleciały.

Generalnie dzisiaj podkurzacz pójdzie w ruch.
Bluza pszczelarska już się wietrzy i słoneczko ją po zimie dezynfekuje.
Przy najbliższej okazji "upiorę" ale w czystej wodzie, aby nie miała zapachu proszku tylko taki normalny, świeży pszczeli


To tyle więc pewnie dzisiaj BigOne się już powinien oblecieć, bo wczoraj było parę pszczół na wylotku. Sprawdzało temperaturę  ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz